söndag 2 oktober 2011

October fest....

Äntligen var det dax har planerat detta ett par dagar Åsa & jag skulle överaska en annan arbets kamrat så kul det skulle bli snabb träff hos Åsa hällde i mig 2 drinkar sen off to Vittsjö och vi lyckades överaska kamraten nu skulle det ätas drickas och ha så kul, och det hade vi helt otroligt att vi kunde sitta ute utan jacka i October månad . Att bli uppvaktad av det andra könet var lite kul fast att han inte såg bra ut men så fort han öppnade munnen då blev jag ganska chockad hur en man kunde stöta på en kvinna på detta sättet och få tjejer shit jag blev fan mörkrädd raggnings försöket började bra sen sa han alla kvinnor vill knu..... med mig och då sa jag inte denna kvinnan sen vände jag mig om nej hoppas och ber till Gud att jag aldrig är så ut svulten att jag skulle dras till en sådan och det kan jag säga med en gång det kommer inte att hända förrutom denna händelsen hade vi en jätte trevlig kväll och tog bussen hem 23:45 till staden igen .
Efter samtal med Ulrik och mega huvudvärk är det inte mycket med mig idag så vila idag blir det .

Hej min älskade fy vad jag saknar dig 8 månader har gått sen du lämnade oss och ibland känns det tuffare nu än innan ,minns när vi träffades du uppvaktade mig som en gentleman ,jag inser nu att träffa en annan man finns inte på kartan jag är bortskämd med den bästa så orättvist att du skulle dö min fina man livet utan dig är det värsta mardröm jag har haft tack för att du har funnits i mitt liv love you forever din Delicia

Inga kommentarer: