onsdag 26 oktober 2011

Trött, tröttare , tröttast ..........

Idag var det planerat mycket men det tar vi en annan dag trött som en gnu orkar jag inget mer idag konstigt att orken kan bara ta slut .
Hör hur alla hostar , nyser och snörvlar både Hannah & Joel lite krassliga jag har nu laddat med c-vitamin och berocca har inte tid eller lust att bli sjuk , jag minns hur rädda vi var att Lars skulle blir sjuk förra året då väntade vi så på dessa organ och en liten förkyldning hade kunnat döda min man på ett naffs så skört var min älskades liv i flera ,flera månader levde vi under en sån enorm stress fattar inte hur vi har klarat av detta nu när man tänker efter och om jag tyckte det var jobbigt då hade du det tusen gånger värre min underbara man . Ja idag har jag en sakna dig så in i helvete inga tårar ännu men denna tomheten är så grym kanske just denna tomheten som suger musten ur mig jag vet inte , bara en tanke .................

Jag älskar dig min underbara vackra så tråkigt att det var din tid att lämna jorden ibland undrar jag hur jag kommer att klara av allt utan dig , att leva utan dig resten av mitt liv känns som en livstids straff, min fängelse är livet utan dig . Love u 4 ever Delicia    

Inga kommentarer: