lördag 8 oktober 2011

Wonderful Willie !!!

Shit vad vi fick jobba idag avbrott på 2 timmar var lite jobbigt för att jag ville verkligen inte jobba över idag för att just idag skulle jag och Åsa på konsert detta har varit bestämt länge och vi längtade vad kvällen hade för oss och nu kan jag säga vilken underbar kväll men härlig musik det rockades i Röda salongen som aldrig för inte en rumpa satt kvar i stolarna från kl 20:00- 23:30 fan vad lycklig jag är att vi bestämde att göra detta ..

Du var med ikväll min goding vi rockade röv som du brukade säga ett leende på mina läppar hela kvällen lång kan man vara lycklig fast du inte lever ??? jag är så lycklig att jag fick 20 vackra år med dig så synd att det inte blev mer jag är bara tacksam för de åren jag känner nu att lite börjar jag komma ifatt fast jag saknar och önskar att du fick leva , jag vet att du myser när jag är ute och har kul orkade inte gå på efter fest fast det hade nog varit jätte kul men vi hade lite för kul förra helgen då får vi vila denna ...älskar dig för alltid min fina man tack för att du har funnits i vårt liv

Wonderful Willie and Me <3

Inga kommentarer: