måndag 17 oktober 2011

Måndag !!

Vaknade efter första ringning på klockan brukar ju snooza flera ggr innan jag orkar dra mig upp skönt att det är på det hållet ibland , sa till på jobbet att jag ville vänta med att plocka dialys orkar inte ha en massa vill bara göra mitt jobb sen gå hem det räcker med att göra läkemedel , sjukhus , livs och infattning känns som om att det kan räcka just nu tills jag har kommit mer på fötterna fattar inte riktig varför jag har fått en sån bakslag kändes som om världen håller på att rasa men denna dagen var lite lättare än förra veckan kan bara hoppas att det håller i sig ...............
Kom hem till att grabbarna fortsatte sitt tjaffs som de började med i skolan jag sa till Zack att strunta i lillebror i skolan och absolut inte slå på honom och hoppas att den store och den lille lyssnar risken är nog rätt liten .......
Jag gick till och från jobbet idag skall försöka göra detta till en rutin då blir det i alla fall en liten runda jag får ju börja någonstans att ta tag i mitt liv små ändringar i taget .


Älskade underbara så många månader har gått förbi och jag fortfarande så full av sorg ,men som kuratorn sa i Göteborg du har ju levt ett halvt liv med din Lars det klart att detta kommer att ta tid och ibland känns det som om jag aldrig kommer att känna mig hel , Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kan bara önska att du överlevde detta vi hade så mycket som vi skulle göra minns så lyckliga vi var när du kom på listan och då helt plötsligt kunde vi börja planera våra liv igen att döden kom i vägen var inte i planeringen , jag själv går vidare med det lilla vi planerade konserter var en har varit på en del sen du dog Siesta ,Metallica och Willie Nile underbart för själen musik en läkande kraft . Miss you and love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: