torsdag 20 oktober 2011

Torsdagen !!

Slut på jobbe dagen snart helg tack gode GUD  , bokade massage till Hannah efter jobbet hon har sin skolios som spökar och också livet som tyngder på dessa axlar hem byta om skjutsa henne till Marie ner till stan fixa present till Camilla ( Pingla Party imorgon ) till kyrkogården byta blomma sen tömma krukorna snabb vända till Mixhuset , Willys sen tillbaka till Marie och få en efter längtad kopp kaffe och lite tragg ,kärringen kan mycket på en timme så e det bara så alla mina vänner vill ni ha en god massage hör av er till min vän Marie så kan ni få tillbaka lite energi i höst mörkret !!!http://bliberord.weebly.com/........ Tack för snabb insatts fina du Hannah är som ny igen <3

I brevlådan var min skiva som jag beställde med Erik Amarillo har längtat sen i våras när Ligga Låten slog igenom nu har jag underverket  i min bil nice platta sen är killen vrål lik min Lars nästan lite läskigt  ,känner att jag börjar få tillbaka lite energi efter förra veckans depp vecka hoppas att det håller i sig ett tag ,går lite till jobbet och längre runda efter jobbet kanske det som har gjort susen inte vet jag men skönt att inte vara så orkeslös i alla fall nu blir det bara gotta sig framför tvn ,imorgon party med min pinglor vad hade jag gjort utan er ni är banne mig helt underbara <3

Miss you my love wish you were here <3

Picture
http://bliberord.weebly.com/

Goding !!

Inga kommentarer: