lördag 22 oktober 2011

Lördagen !!

Underbar kväll med tjejerna som vanligt ,Camilla var värdinna igår perfekt kan vi bara säga så glad att jag har dessa tjejer i mitt liv vi har så kul när vi träffas utanför jobbet , vaknade kl 8 slog av klockan sen sov vidare till middag så nice att vila lite extra. Ja vi är kvar alla världen gick inte under kanske var det tur det ....

Ikväll laddar jag för skräckis, spagetti med tabasco och lite snacks annars en lung och fin lördag med inget planerat gött !! Ha en go helg alla !!!

1 & 2 an så fort det blir mörkt !!
Hej min underbara , det var en ram som var vält vad är nu svärmor inte gillade ?? kan bara hoppas att ni har det bra där uppe ,älskar dig för alltid Delicia

3 kommentarer:

Helena sa...

Ja den försäkringen hade jag med när jag låg på sjukhuset! Den är bra, men den för barn är lite annorlunda..:(

Helena sa...

Ska förresten få lite tid till provhalsbandet snart tänkte jag:) Håll ut!!:)

Delicia sa...

<3