tisdag 25 oktober 2011

En dag i taget !!!

Morgon pigg har jag inte varit på länge men nu senaste veckan har jag minsann gått upp utan att snooza helt otroligt , nya uppgifter på jobbet kan bara säga såå roligt jag måste vara det roligaste som har hänt på jobbet sen jag kom tillbaka för 6 månader sen dagarna går lite snabbare ......
Efter jobbet körde jag till blomster landet de har lite kampanj nu när det är alla helgon tider en hel låda gravlyktor för 99 kr sen köpte jag en liten julgran till graven pynta den gör vi senare skall oxå senare köpa gran ris trodde aldrig att jag skulle hålla på som jag gör men jag vill att det skall se trevligt på graven .

Raggmunkar till middag med bacon detta var bara så gott borde göra det oftare , det finns ju färdiga på burk bara att steka . Väntar på att Hannah skall ringa hon är på massage detta gör nog susen för hennes rygg verkar det som och det är ju bra för att hon har minsann fått förlängt jobb ett par månader det är fantastiskt skönt inte kul att vara arbetslös så GRATTIS till dig kära dotter !!!!!


Miss u My Love
Hannah till förlängningen !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din dotter som har fått förlängt jobb, det är inte vanligt i dessa tider. Och grattis till din energi upp o hoppa på morgonen inte illa :). Det känns att det går på rätt håll när man läser din blogg, även om det finns dalar och kommer att komma fler. Du fixar detta. Kramar från hjärta nov-10

Delicia sa...

Tack fina hjärta nov 2010 ni har ju snart 1 års dag med nya hjärtat <3 ja lite mer energi finns det och det är ju skönt och färre dalar men saknaden och tomheten består <3 kärlek & ljus till du och din man