söndag 23 oktober 2011

Söndags utflykt !!

Idag skall vi till Älmhult träffa min styvfar på kaffe sen vidare till Ikea behöver lite fler doft ljus så gott att ha på hösten , vi har ju inte kunnat tända ljus på länge innan när Lars levde och hade syrgas i hemmet ,på hem vägen blir det en runda inom Osby säga hej till Marie med familj har ju inte sett dem på ett tag ..

Så ja just hemkommen efter en lång dag först till Jerker min styvpappa äta lite mat dricka lite kaffe mycket trevligt , sen vidare till IKEA skulle ju bara ha lite ljus och allt detta kostade 1000 kr det går nog inte bara handla lite på IKEA hahaha!!! vidare till Misan full kalas hade de för 3 grabbar i familjen Grattis Benne, Hannes & Anton kul att träffa alla igen fin familj ni har Anton & Marie , kakor , kaffe och tårta tack så mycket för en god efter middag ...

Puh äntligen hemma helt slut men kul har vi haft , saknade dig idag min man vi pratade om dig hos Marie när vi firade Julafton där hahaha!! det berättade du inte, fick reda på en kul grej idag. Jag saknar dig min goding hoppas att du har det bäst i himlen <3 din D

Inga kommentarer: