onsdag 5 oktober 2011

Halva veckan !!

Jobba, jobba halva veckan har gått så skönt snart helg igen efter jobbet körde vi till graven allt såg bra ut och ljuset det brann fortfarande tände den i lördags måste köra till ÖB och köpa nya såna det var ju kanon , inom Maxi snabbt som attan handlade lite färs till tortillas  , kattsand och annat hem laga middag så hungrig jag var .

Box 2 av 6 Feet Under lånades av en arbetskamrat åh abstinensen har lagt sig denna kan vi nog klämma tills helgen älskar att bara killa framför Tvn ett sätt att bara stänga  av ,skönt just nu men snart skall jag upp jag har en uppgift som livet har för mig snart finns det ork jag känner själv hur jag laddar skall bli spännande ....

Vattenfall ringde nyss tänke vad är det som ringer glömde ju bort att jag köpte en ny hem telefon igår fixade mitt elavtal till en billigare variant hoppas på att spara slantar för det behöver vi .

Hej min Lars hoppas att jag gjorde nu rätt med elen det var ju din grej att fixa detta , men vi har i alla fall inte rörlig som vi hade förra året det höll på knäcka all ekonomi vi hade nu blir det fast på vintern rörligt på sommaren jag får nu ta över det du gjorde innan jag kommer så småningom att fatta allt med el och försäkringar ,bilar mm . Älskar dig för alltid din Delicia 

Vattenfall 
  

Inga kommentarer: