onsdag 30 november 2011

Mycket på en Onsdag !!

Jobba,jobba halva dagen skall på besök på UC det är ett alternativ till ungdomar som har inte klarat av att komma in på gymnasiet jättefint på alla sätt och vist men Zack satsar på att komma in på gymnasiet känns som om lärarna är inte lika taggade som min son är och tycker själv att de vill att han skall ge upp nu så kom igen nu uppmuntra ungen lite inte tryck ner honom loppet är ju inte kört ännu och om jag skall säga min mening så kämpar han som bara den och jag tycker att du är JÄTTEDUKTIG Zack så nu skall vi bara bevisa vad du går för ...
Sen blev det träning Zumba gott som tusan och mycket mag övningar kommer nog att kännas imorgon kan jag bara säga, laddar laddar nu bara 2 dagar kvar till party party med jobbet Glenn Wish skall uppträda sen blir det dansgolvet för att visa vad vi har lärt oss på zumban japp nu börjar jag att längta .

Idag släpptes biljetterna till The Boss !! ja slut på ett par timmar och alla hotell i stan oxå men sen har de pepprat priserna till alla hotell till det dubbla my lord har nu ställt mig i en kö av intresse av xtra släppet vi får ta en diskution om hur vi skall göra hade ju varit helt underbart att höra denna grabben sjunga kan jag bara säga så är det mitt öde att se Bruce då kommer jag att göra detta ..

Miss you my love imorgon är det 10 månader sen du rycktes ifrån oss kan ej fatta detta helt sjukt snart ett år har gått

cutiepie !!

2 kommentarer:

Anneli Siöland-Einarsson sa...

Då ses vi på fredag

Delicia sa...

japp det gör vi !!