söndag 31 mars 2013

Easter Sunday !!

Vaknade utan min vackra kille bredvid mig kändes lite märkligt men Mr P var tvungen att pysa hem snabbt igår han hade 2 sjuka föräldrar som behövde honom en en mycket trevlig träff han vi med på dessa timmar fin Påsk middag Silvia var på besök vi åt taco gratäng sen liten promenad med grannarnas hundar och lite mys hann vi med innan han var tvungen att packa ihop , jag ligger här nu och är fullkomligt nöjd med allt jag har så tacksam för allt runt omkring mig jag har det så bra tack universum för mitt inre frid . Funderar nu vad klockan kan vara ??? ändras det av sig själv ?? så är kl nästan 7 nu så lite sovmorgon fick jag idag gott P sa att om allt ordnade upp sig där hemma skulle han kanske komma igen så man vet aldrig det är ju ett par dagar kvar av påsk ledigheten återstår att se annars kommer jag spendera min tid undertäcket och med ett gäng filmer så vi får se vad som händer jag kan bara säga att min finaste P är helt underbar bara så att ni vet hahahaha!! Ha nu en underbar Påsk Söndag alla underbara vackra ät mycket godis och var tacksam för det ni har .....

Inga kommentarer: