tisdag 19 mars 2013

Snow storm ???

Vaknade imorse och tittade genast ut trodde att jag skulle mötas av meter vis av snö men nej minsann det såg ju ut som dagen innan , mot jobbet usch vill inte vad har hänt pallar inte jobba trött som attan hoppas att våren kommer snart och värmer upp denna kärring och ger mig mer energi , efter jobbet total kaos mot Netto handla skulle betala men vart är mitt kort ???? shit den lånade Zack igår kväll , ringa honom och kolla men hittade inte mobilen var är den ??? vi fixade det i kassan jag skulle komma tillbaka så fort jag har hittat både kort & iPhone inom hemmet ropade på Zack och ja han hade mitt kort nu måste jag bara hitta min telefon mot jobbet den kanske är i min jobba jacka men nej ut till bilen igen slet ut allt i min väska inte där nä nu börjar jag hyperventilera jag har inte råd att köpa ny mobil och jag har allt på min mobil =( letade i bilen i sätena och kollade snabbt under förar säten och vips där låg min skönhet alldeles ensam och stelfrusen så gott att hitta den nu mot netto och betala min nota jisses som det kan bli .....Nu skall jag enbart försöka att inte sova ... Vägde mig igår 68 kilo helt otroligt wow kan jag bara säga vägde 92 kilo vid invägningen på vårdcentralen kan bara tycka att det hela är lite läckert nu när jag kan äta utan att kräkas ........nu snart måste ny garderob inhandlas och det har jag inte riktigt råd med just nu så då får jag låna ifrån Hannah nä nu chilla innan läggdax ha en go tisdag alla underbara ....

Ps miss you my sweet heart <3

Inga kommentarer: