tisdag 26 mars 2013

Snart så .......

Uppe innan tuppen börja jobba en timme tidigare in arbetning inför påsken och snart så är man ledig 4 dagar på rakan helt underbart skall det bli jaja jobba på sjukhus idag plocka och packa dagen tog slut snabbt så skönt vill ju inte vara på jobbet mer än nödvändigt känns det som nu tappat suget totalt och vill hitta ett bättre betalande arbete men det finns ju inte så mycket jobb att hitta nu för tiden men men snart så kanske dyker det upp något annat kanske bara önske drömmar men man vet ju aldrig eller hur ???? 
Känner mig lite frustrerad idag det var ju ett tag sen jag är en tänkare och skall helst undvika att tänka för mycket blir lite galen när jag gör det så nu skall jag försöka låta bli att tänka , skulle som sagt ut och gå en runda nu efter jobbet blev inte mycket med det fan att jag inte kan hålla mina löften till mig själv kanske därför har jag en frustration inombords ??? sluta analysera Delicia !!!!!! gör det en annan dag OK !!! nä pallar inte skall försöka rycka upp mig känner inte igen mig själv idag ha en bra resterande Tisdag alla underbara 

Inga kommentarer: