lördag 9 mars 2013

Lovely Saturday !!





Så ja då har jag äntligen lyckats färga mitt hår så där halv åtta på morgonen tack Hannah nu väntar tills man kan skölja ut det lyssnar på Passenger på spotify och väntar till min underbara vackra älskare kommer lycklig så att jag bubblar livet är så vackert och jag är så tacksam att jag äntligen fått frid i min själ så synd att det skulle ta mig så många år att hitta min inre frid men kanske bättre sent än aldrig . Vi skall skjuta luft gevär äta massor av god och nyttig mat och bara njuta av denna underbara helg och hör och häpna melodi festival blir det men bara för att Robin skall sjunga jag heja på dig Robin och kommer till och med rösta på dig du är en fantastiskt människa och detta kommer du att fixa med bravur sen sätter du tråkiga lilla Hässleholm på kartan kanske hahahaha!! massor av kärlek & ljus till dig Lars hejar på dig ifrån himlen .......


Foto

Inga kommentarer: