torsdag 14 mars 2013

Torsdag snart Fredag !!

Vakna av att se vita möget har täkt allt utomhus igen åh när skall detta vintern vara över sen i nästa sekund tänkte jag på hur livet är så underbart och hur lycklig jag är så ok jag kan stå ut ett par veckor till men sen så VÅREN är du välkommen , började arbets dagen med skydds rond som höll på till middag så inte så lång dag idag göttans gött !!! Kom hem lagade mat tvättade kläder , vika lite kläder och nu snart skall jag in och försöka äta igen tryckte i mig för snabbt och det går ju inte får då vila lite innan jag ger mig på det igen så ja ätit klart gott var det nu kaffe och chill sen lite Sofias änglar det var ett tag sen man själv satt i en sitts där man önskade att Sofias änglar kunde komma hem till oss och nu är jag så tacksam att vi har kommit en bit på väg och kan hantera sorgen som placerades i våra famnar , livet är skört en gåva man skall leva njuta och vara tacksamma varje dag .
Tack universum för allt vackert i mitt liv min familj & vänner  , mitt boende, mitt jobb och min underbara P  vad hade jag gjort utan allt som gör mitt liv så värt att leva , jag trodde aldrig att jag skulle se det ljusa i mitt liv igen och är grymt tacksam Amen !! 
Miss you my love even if i saw you for a quick visit yesterday , you make my world rock my love thank you 4 being a part of it see you soon xoxo Delicia

Inga kommentarer: