onsdag 27 mars 2013

Wednesday !!!

Uppe innan tuppen känns rätt så gott att vakna så där vid fem tiden gjorde alltid det för men sen flera år tillbaka har jag bara velat sova länge och mycket detta kan bli en bra vana men slut är man när jag kommer hem minsann .. Livs hela dagen och med lite övertid idag med körde inom statoil på väg hem hämta paket men glömde betala bensinen hahaha tur att man är känd i stan de ringde och talade om detta annars hade jag nog aldrig reagerat vill bara ha mina nya kläder som jag har beställt på hennes ... ser varmt ut ute men var minsann lite kallt ute ligger under täcket och fryser brrr snart är efterlängtade våren här hoppas jag verkligen . Ser verkligen fram emot att vara lite ledig ett par dagar skall hjälpa Joel röja på sitt rum och P skall hjälpa oss få upp en hylla till tv:n äta god mat , godis dricka lite gott och underbart sällskap ja kan ju inget annat än längta till mina 4 dagars ledighet helt underbart ..

Hej min ängel jag drömde verkligen en knasig dröm inatt om dig vet inte riktigt vad du vill ha sagt snälla hjälp mig tolka denna dröm hoppas att du har det bra finaste xoxo Delicia 

Inga kommentarer: