måndag 4 mars 2013

Saturday,Sunday & Monday

Lördag kom min älskade vi skulle ju städa garaget och till tippen och jisses vad fint det blev i garaget ett tag sen det var så fint nu kan jag få in min bil , lagade spagetti och köttfärs gott med lite varm mat efter städandet och kallt var det minsann ute lite frusna var vi mysa resen av kvällen . Söndag åkte vi till förmedlings centralen Mr P fick syn på en luft gevär såg riktigt hur denna man bubblade som ett barn han köpte den och längtade att testa sin nya leksak på vägen hem ifrån förmedlingen körde inom tropik stallet behövde lite malar till mina akvarium när vi väll kom hem då skulle luft gevären testas kikar sikten skulle ställas in och fram med läsk burkar för nu skall det skjutas solen sken så gott jag satt i solstolen när pojkarna lekte med luft geväret mat och film sen var denna söndagen slut och en underbar helg har det verkligen varit vaknade tidigt imorse mys frukost med finaste innan han skulle hem och jag till jobbet och längta efter helgen kommer igen kommer jag nu att göra och nu är det bara 4 dagar kvar tills det är helg igen och kan känna mig hel igen denna fina man har verkligen fyllt tomrummet i min själ I love you my P thank you for being a part of my life , for just being the wonderful human being that you are I am so happy that our paths met beautiful man xoxo Delicia ......
Efter jobbet hem till fina Silvia på kaffe alltid kul att träffas och tragga lite tjej snack och nu bara ta det vrål lugnt somnar nog start var ju uppe vrål tidigt med min morgon pigga pojkvän så jag måste nu ta igen massor av timmar med skönhets sömn kärlek & ljus alla underbara 

Vacker is skulptur som naturen har själv skapat 


Smooth Criminal ....Make my day !!!


Zack leker 


En styck prick säker Mr P <3 

Inga kommentarer: