tisdag 5 mars 2013

Tisdag !!!

Upp o hoppa jobba, jobba livs hela dagen livs hela dagen och efter jobbet Maxi köpa lite hår färg mina gråa tittar fram mer än vanligt bort med de jäklarna jag känner mig som en tonåring på insidan och då får man se ut som en på utsidan hahahaha!!! Snart blir det meditation skall bli spännande jag har haft svårt med meditation sen Lars dog det är något jag saknar .. Fick nyss reda på att London resa blir inte av lite tråkigt men jag hänger inte läpp är det mitt öde att komma till London då kommer det att ske så är det bara Love you Marie bara så att du vet <3 <3 Love you 2 P ......... Zackes tå lite röd han hade varit hos skolsköterskan och pysslat om den hoppas nu denna otäcka bakterien håller sig borta nej nu en kopp kaffe sen meditation efter det bara ta det lugnt ha en fortsatt go Tisdag alla vackra kärlek & ljus D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tummen upp? Nä så fan heller!

Upp med alla fingrarna!

Du goa glada söta rara :)

Nettan

Delicia sa...

tack söta fina goa Nettan <3