torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag !!!

Idag vaknade jag tidigt härligt kan jag nu tycka tyst i hela huset dricka sitt kaffe i lugn o ro så synd att man skulle till jobbet men det bästa av allt är att jag kompade ut kl 13:45 och mot Höör körde forden coffee n kisses på schemat underbart att träffa min vackraste P som jag är så hopplöst förälskad i liten visit sen mot city gross handla lite men det blev mycket fan jag måste börja hålla i pengarna märks mycket nu när jag är utan änkepension skall nu söka bostads bidrag  , Hannah har varit arbetslös länge och nu börja det att märkas att betala för en xtra vuxen så jag kan lätt säga skönt att hon har fått jobb men det klart det finns de som har det värre än vad jag har det vet jag men jag vill ha min ekonomi under kontroll och just nu gungar det .................. skall snart kolla Sofias änglar sen blir det nog sova gott imorgon är det operation städa Joel´s rum  tvätta kläder och röja big time har oftast inte ork i massor när man jobba hela veckan och sen vill jag ha mina helger lediga har ju fullt upp med min Mr P <3 <3 
Ha nu en underbar resterande Torsdag alla underbara 

Inga kommentarer: