måndag 25 mars 2013

Sugarman .............

Älskade underbara  P stack strax efter 7 imorse och helgen har varit underbar som vanligt vi var och bowlade med grabbarna i lördags det var så länge sen och hade nästan glömt hur trevligt det är Zack & Joel vann med endast 4 poäng mot mig och P så om match blir det och då skall vi klå dem , hem och åt go mat och kollade på en dokumentär som var super bra och heter Searching for Sugarman har lyssnat på låten på spotify i ett par månader men fattade inte förrän vi såg filmen att det var just denna killen allt handlade om ger den 5 av 5 hjärtan underbar och musiken lika underbar mys mys ... Söndag inget speciellt som gjordes njuter varje sekund av mitt fina sällskap vill inte att helgen skall ta slut men det gör de tyvärr nu längtar jag tills det bli helg igen och det blir det på torsdag efter middag gött, gött och åter gött !!!!! Min artikel i hemmets journal håller på redigeras och skall snart publiceras lite skoj kan jag tycka så nu hoppas jag att jag blev bra på bild är inte den som bruka bli bra på bild så ja alla säger nu ha en underbar fortsatt måndag själv är jag redan i mina pyjamas och tänker inte göra så mycket mer idag kärlek & ljus Delicia

Mr P siktar på en strike !!


Olika storlekar !!


Joppes tur !!




My boys 

Wonderful Sugarman ..

Inga kommentarer: