måndag 11 mars 2013

Monday , monday !!!!!!!

Brrrr vad det var kallt i huset i morse ville nästan inte gå upp ur min goa säng med min goa kille bredvid mig men Alfons har påmint mig ett tag att han är jätte hungrig och till och med bitit Mr P i tårna så det var bara att gå upp laga frukost och på med jobba kläderna och vinka av min vackra och längta tills det blir helg igen <3 blev lite kass på jobbet fick minsann in i vil rummet en stund vet inte vad som händer mig efter mina måltider blir illamående en knäckebröd kan man ju inte dumpa av eller ??? Lite tankar har jag haft i helgen kanske skulle jag sälja huset ?? min änke pension är slut och det är minus fem tusen kronor i månad och med hus finns det alltid mycket att göra P skall hjälpa mig med en del små saker sen får jag minsann börja sälja slänga allt jag inte behöver mm Hannah bor hemma men säkert inte länge till bara hon fixar jobb mm och Zack är 16 snart 17 och Joel är 13  vi kan lika väll flytta till en stor lägenhet slippa klippa gräsmatta , laga allt som efter hand går i sönder eller behöver rustas ja jag tänker lättare att ha detta om man är två som hjälper till att betala och nu är jag en med dålig inkomst så vi får se vad som kommer att hända trodde aldrig att jag skulle ta dessa ord i min mun detta huset är det enda jag har efter Lars vi ha bildat vår familj och och vår familj har oxå blivit splittrat här många underbara minnen och många tråkiga minnen !!! 


Som alla nu vet så vann Robin Melodifestivalen och jag såg det helt otroligt Jag vill Gratta dig Robin du var helt otrolig så lycklig för dig fina grabb du förtjänar allt nu Kärlek & ljus Delicia ..

Hej min ängel ja du har hört mina tankar om huset kanske är det du som har pushat mig jag vet inte hjälp mig göra rätt min ängel ha det bäst i himlen xoxo Delicia



2 kommentarer:

Miranda sa...

O, vad jag skulle vilja ge dig en styrkekram ♥ Läste om din förlust ♥ Tittar in fler gånger...Kramar i massor ♥

Delicia sa...

tack Miranda att du läste mina rader <3