onsdag 6 mars 2013

You light up my Life !!

Cyklade till jobbet kallt som attan tur att det går snabbt att komma dit jobba , jobba läkemedel skönt det var ju länge sen känns det som , fick reda på att vi inte kommer att få det lilla bonus som vi har fått alla åren innan men vi klarade inte ribban iår ta era pengar Apoteket ni verkar behöva dem mer än vi arbetare och om man slår ut det blir det ca 5 kr om dagen sa en kollega så är jag inte värd 5 kr xtra om dagen så shit i det då hahahahaha!! hade varit bäst kanske att skita i bonus över huvudtaget och höja lönerna istället så nu har jag sagt mitt !!!!!!!! Igår kväll var jag på meditation ganska trevlig sorts av meditation finns ju många olika sorter men jag föredrar min sorts som jag har sysslat med innan alltid lika kul att göra något bra som gynnar ens välbefinnande känner mig ganska nyttig nu jag har repat mig ordentligt efter min depression positiv i sinnet och i själen , viktminskning och kär och galen och bara älskar livet och allt det har att erbjuda jag tror mycket på att om man är positiv och glad då händer positiva och glada saker i ens liv vet inte om det stämmer men jag kör på detta ...... Snart är det helg längtar efter min vackra pojkvän bara vistas i samma rum som denna fina person är en underbar upplevelse thank you P for lighting up my life <3<3<3

Hej vackraste ängel i himlen hittade en bild på oss idag från när vi träffades härliga minnen vi hade det så bra min fina skönt att det finns många fler fina minnen än jobbiga som vi fick de sista åren ihop jag kommer alltid att älska dig min Lars och att få äran att älska igen är en sann gåva Mr P är en snäll man och vi trivs bra tillsammans jag är lyckligt lottad min Lars att jag hade en sån fin man i över 20 år tack för allt ha det bäst i himlen fina du xoxo Delicia 


Bild: If you want good in your life, do good in your life.
Very very true!!

Inga kommentarer: