lördag 30 mars 2013

Långfredag & Lovelördag !!!

Igår gjorde jag nog rätt mycket fast jag tillbringade många timmar i sängen oxå började rensa inne på Joels rum men kunde inte fortsätta förrän vi löser hur vi gör med tv lösningen mm tvättade 5 maskiner tvätt och rensade ur Lars garderob helt och hållet sparade bara några plagg resten kastades och skall sättas i en låda till andra behövande , röjde min hall på tusentals skor sen blev det en massa film såg på bl annat Never say never med Justin Bieber killen är ett musik geni annat kan man inte säga om denna söt nosen helt tagen nu vet jag varför halva jordens flickor trånar efter denna grabb .. Vaknade imorse 05.30 satte på kaffe och såg ett nytt offer som Zäta lyckades döda de sista 2 har vi räddat denna mord var brutal blod och inälvor över allt jag klöktes så äckligt är de bara utan huvud fixar jag det utan problem blä en duktiga Zäta . Skall snart börja röja lite damsuga , skura golven min finaste P kommer och jisses vad jag längtar älskar honom så och kan bara hoppas att detta är ömsesidigt killen är lite svår att greppa ...... I love you my darling P you mean the world to me thank you for being a part of my life sweetheart ....Skall jag eller skall jag inte dra mig till statoil denna tidiga morgon och köpa nikotin ett last som jag har haft länge men slutade röka när Lars blev sjuk 14 år sen började när saker blev som värst strax innan vi åkte till Göteborg sen fimpade jag igen på begravnings dagen nu åter i träsket och det är nog efter vad jag själv har kommit på min mat beroende finns inte mer nu substitut cigg ja jag skall lägga ner detta och ja jag vet att de dödar och sen luktar det grymt äckligt ..... jaja taco gratäng till middag idag planeras inte direkt påsk middag men men det lät så gott .. 
Tack universum för mitt liv , min familj , mitt dåliga betalda jobb och min underbara pojkvän jag är evigt tacksam för att jag kan äntligen njuta av mitt liv åter tack xoxo Delicia 

Hej min ängel hoppas att du har det bra i himlen har inte varit vid graven men har köpt en del till dig skall dit när det blir lite varmare miss u D

Inga kommentarer: