tisdag 2 juli 2013

3 more days until vaccation .....

Vaknade lite senare idag men somnade nog inte förrän vid två min kära lille Joel som är skötsam unge annars stökade lite och gör mig lite orolig kanske lite överbeskyddande är jag och vet att tonåringar kan vara besvärliga varelser så ett snack skall vi ta och regler skall nu införas , Hannah var mardröms tonåring så jag ber att det inte blir i repris och Zack är så skötsam så då får Joppe bli mitt emellan dem mer åt Zack´s håll , jobbet gick bra nu inte många dagar kvar tills semestern åhhh vad jag längtar behöver ledighet har ganska mycket att göra men virrpanna som jag är vet inte var jag skall börja riktigt men det löser sig antar jag. Mycket tankar som vanligt i min lilla hjärna dörrar öppnas och jag går igenom så är ju livet och vill inte ågra att jag inte tar de chanser som erbjuds det kommer att nog bli bra i slut ändan och allt känns kanonbra en dag i taget är enda sätt att leva fast det hade varit sköt om man kunde veta svaren i förväg eller ?????? 

Inte mycket som jag orkar idag vika lite tvätt och hänga upp nytt är nog det enda ha det bästa alla underbara människor massor av kärlek & ljus glöm inte att vara tacksamma för det lilla i livet puss & kram Delicia

Inga kommentarer: