onsdag 24 juli 2013

vecka 3 dag 3

Att vara en föräldrar är ingen lätt uppgift och vara ensam föräldrar är ännu svårare , Lars var den bättre föräldrar av oss han var så pedagogiskt och tänkte så klart på det området jag vill kunna lita på mina ungdomar och ge dem frihet att upptäcka den stora stygga , underbara vackra värld själva .. En händelse igår rubbade mig och nu lite rädd för vad som kan hända om jag inte bromsar det hela. När Lars var sjuk fick jag sköta allt helt själv hus, hem och barn ta beslut som jag aldrig själv tagit minns hur vi döljde när Zack skulle sova hos sin flickvän jag vet att min man hade tyckt att han skulle vänta ett tag till men det visade sig att vara ganska harmlöst att sova hos tjejen .. Hannah var ett kapitel för sig vi var hårda , tuffa föräldrar och det slog helt fel en tvärtom effekt som skulle drabba denna familj mycket hårt kontakt med socialen i flera år , behandlings hem ja allt usch tuff tid , Zack är så skötsam så aldrig något man har behövt vara orolig för ja att han har kommit hem full är nog det värsta som har hänt på hans 17 år på jorden .. Min lilla Joppe min baby minstingen i huset varit nästan rädd att lämna huset fick nästan 2 veckors frihet och detta har visat sig inte fungera för honom och nu skall jag dra tillbaka honom under mammas vingar ett tag till och hoppas och ber att jag fixar detta . Snälla min Lars i himlen du får hjälpa mig här på jorden och  sparka dina barn i röven om de går fel väg.....

Idag blir det nog en lat dag till lite tvätt, plock och handla lite varmt ute att jobba i trädgården och jag klagar INTE älskar detta vädret som bara den helt underbart vilken sommar på alla sätt och vis. Kärleken bubblar och är så glad att våra vägar möttes igen du gör mig lycklig skall du veta och vi kommer att ha det fint tillsammans underbara du .. Jag önskar er alla en fin dag massor av kärlek & ljus //Delicia


Inga kommentarer: