måndag 8 juli 2013

Semester dag 1..

05.30 pip denna kärring e vaken på sin första officiella semester dag ingen ovanligt i och för sig jag vaknar ju alltid tidigt men hallå SEMESTER jaja jag får väll skriva några rader istället , gårdagens besök till havet ljuvligt solen läker min själ och badade gjorde jag oxå fast det var 14 grader i havet och det tillhör inte mina vanligheter och det var inte skönt fötterna domnade hahahaaha . Idag skall mitt vardags rum städas ett rum i taget till mitt hus är anständigt har nu varit lat tillräckligt  länge massor av tvätt som oxå väntar på att bli tvättad och när det är klart skall jag börja läsa en bok som Marie har lånat mig Femtio nyanser av honom boken som här väckt halva jordens kvinnfolk skall bli spännande ...
Mycket fina saker händer mig nu och jag tycker att det är otroligt trevligt och längtar efter mer ,uppvaktade som aldrig förr får mitt hjärta att slå frivolt mys på hög nivå .. Jag vet om att jag har alltid varit en fin person med en otrolig personlighet men har inte kopplat att män kan tycka att jag är attraktiv låter det konstigt ??? ja det har väl kanske med att jag har varit tjock och själv känt mig ful och äcklig det är så befriande nu att kunna se sig själv i spegeln och gilla det jag ser mycket svårt att förklara i ord kan jag säga och är ytterligare en process att gå igenom att älska sig själv är den viktigaste relation man har i livet och det har tagit mig 45 år att komma dit bättre sent än aldrig kanske ..??!! ..

Tänkte att jag skulle ut och gå men känner mig inte taggad så då ligger jag kvar under täcket att tag till tyst och lugnt i hela huset en ny orörd dag framför mig ja livet är bra ler lite av all uppmärksamhet jag får och tycker att det hela är lite underbart .. I think I have met my Prince Charming !!!! 

Ha en underbar Måndag alla fina massor av kärlek & ljus och pussar & kramar Delicia


Inga kommentarer: