lördag 13 juli 2013

Hemmets Journal ............

Upp och hoppa klockan är bara strax över fem mycket som händer idag och jag tycker att det hela skall bli lite spännande , igår fick jag en lite överaskning med posten hade nästan glömt bort så detta var alldeles extra blev intervjuad i Januari veckan efter min op och det var nu 6 månader sen . Reportagen var så otroligt fint skrivit fick minsann mig att gråta en skvätt och minnas vår resa som om det var igår och nästa vecka kommer tidningen ut till affärerna skall bli spännande att se om det blir en reaktion på bloggen .. Jag känner mig lite tom idag på ord har varit ganska djup i ett par veckor mycket känslor som har tömts det har ju varit lite om vi säger så, längtat efter P så otroligt i flera flera veckor så jobbigt att vara utan denna fina person  som nu är han hemma och nu väntar jag på att en annan skall komma hem ifrån sin semester som var bokad innan vi träffades så konstig hur allt kan bli inget man bestämmer ibland tar bara livet över och det är ju det som kallas öde eller ?? Din tystnad fick mig att ge upp kändes som att jag fick ingen respons på allt jag gav dig  många tårar blev det fina du och jag kommer alltid att älska dig för att du hjälpte mig att komma vidare med mitt liv och en speciell plats i mitt hjärta kommer att finnas bara för dig min kära vän Mr P .....................

Snart är du hemma vi har kommunicerat varje dag flera ggr om dagen sedan du lämnade Sverige inom en snabb visit innan du skall vidare hem till ditt nu räknar jag timmarna tills vi ses och nu är det nära finaste du .................Nu förstår jag varför Lars var lite svartsjuk när vi träffades för 8 år sen på våra gemensamma vänners bröllop .. 



Life is like a box of chocolates !!!

Inga kommentarer: