lördag 20 juli 2013

Mötet .............

Igår var dagen som jag mötte Mr. P efter många många veckor som han har varit iväg , det gick bra  så otroligt nervös så att jag darrade men så fort jag såg honom då släppte allt varför skulle jag vara så otroligt nervös vet jag inte ??? Träffade hans föräldrar jätte fina människor pratade lite med dem sen ut på promenad så att vi själva kunde få prata ostört . Många tårar blev det men mycket givande träff men ont i mitt hjärta som jag kommer att ha ett tag framöver som kommer att läka så småningom ............. Jag visste från dag ett att denna relation skulle bli som det blev fast JAG  kanske trodde att det kunde bli annorlunda alla möten i livet som jag har skrivit förut är väldigt speciella och denna har verkligen berört mig en vacker vän har jag nu och vänner är det vackraste som finns .......

I love you my sweet Mr. P I knew from day one that our time together would be special and the free spirit that you are staying in one place 2 long would only make you unhappy , Thank you so much for this moment in my life , I wish you all the luck and happines in this world no matter what happens no matter where life takes us you will always have a place in my heart ...

Så nu är det Lördag idag får jag besök av en jätte fin man  skall bli jätte trevligt  att träffas och vet att detta kan bli något mycket fint , han bor ganska långt härifrån och jobbar mycket men det skall nog inte vara någon hinder vi alla har mycket i livet jobb , barn , vänner denna relation känns stabilt och jag behöver en stabilitet i mitt liv känns bra vi får se vart denna möte den tar mig och med spänning väntar jag på vad livet har för mig ... Ha en underbar dag alla underbara glöm inte att vara tacksamma för det lilla i livet mycket mycket viktig massor av kärlek & ljus Delicia
molnig PW 

Bästa tid på dagen 

Vackert 

Svettig runda 

Prinsen 

Inga kommentarer: