fredag 12 juli 2013

Day 5

God morgon kukiliku !!!! Fredag snart en vecka av min efterlängtade semester har gått förbi tänker man så får man minsann lite panik och det vill jag verkligen inte igår fick jag ett ryck vet inte var jag fick energi ifrån men jag tackade och tog emot och nu utan ogräs framför lilla huset på backen lite nöjd kan jag bli nu hela uppfarten och baksidan kvar inte lika lockande men på med handskarna det skall göras .... Idag skall jag fortsätta mitt städande inne ett par meter på min uppfart , tvätta . och handla och där emellan skall jag njuta av min underbara semester ..
Imorgon skall jag få fin besök skall prova på ett nytt recept vilket är lite tokigt men det kommer nog att gå bra receptet alltså besöket kommer att gå hur bra som helst hahahaha!!  Väntar på min beställning ifrån bolaget en låda Crabbies ingefära öl ja visst låter det underbart jag är ingen öl drickare men öl med smaker gud så gott och med tanke på att jag drack min första öl förra sommaren har jag minsann kommit långt på den fronten hahaha . Min lista av små saker att göras innan ja !! ha det bockats av en del saker små små saker som att dricka öl , vin , springnota , lära mig jogga , gå ner i vikt och nej jag skall inte dö ännu men jag har massor att göra när jag lever för att ångra att jag inte gjorde det vill jag inte , minns hur min älskade Lars var så ledsen att han inte hann med saker när livet var nästan slut och jag nu får göra vissa saker nu utan honom som vi skulle uppleva tillsammans så fina man i himlen jag har hunnit med några saker på din /vår lista och har en del kvar älskar dig min ängel tack för att du har funnits XoXo din D 4ever ..


Jag vet att jag kan vara tjatig men jag är så så tacksam för mitt fina liv , mina tok barn och mina vackraste vänner FB vänner, blogg vänner och mina närmsta vänner jag hade aldrig klarat mig utan er när mitt liv var som mörkast ett kunde ett litet hjärta på facebook få mig att orka en timme till om ni alla visste hur mycket ert stöd hjälpte mig så oerhört , minns när Lars dog det stod mat på trappan , bullar i postlådan , blommor vart vi än tittade , vykort brev folk kom från ingenstans och bara var så underbara . Jag är en mycket lycklig lottad kvinna med ett liv som är så rikt så att jag är rikare än alla miljonärer i världen jag älskar er alla och tackar så att ni finns massor av kärlek & ljus Delicia
Före 

Efter 

Hoppas att denna blommar iår <3 

före 

Efter 

min ena fina son <3

Nöjd efter min runda 

Inga kommentarer: