onsdag 10 juli 2013

Semester dag 3

Igår när jag var på min runda fick jag en otrolig huvudvärk kom hem tog en vätske ersättning åt 2 st jordnötts smör mackor var helt tagen jag vet att min nya kropp är inte så tålig kan inte dricka vätska som jag kunde förr har kanske slarvart dagarna innan med protien jag vet inte fick in och lägga mig orkade inte ens duscha och där har jag legat sedan igår mår betydligt bättre idag och en vätskebälte skall införskaffas när lönen kommer detta var minsann lite otäckt ja jag är lättskrämd hahahah så min 3:e semester dag har jag varit i sängen lyssnat på musik , läst igenom hela min blogg och gråtit en del mycket tungt man har varit igenom som har förträngts en del och desto mer som har bearbetats , jag är nu mot nya mål i livet och kan känna lite osäkerhet men känner  att mina val är rätt ..

Jag är så tacksam för allt i mitt liv jag är en otroligt lyckligt lottad kvinna som har så många vackra vänner i mitt liv tackar universum varje dag för allt som finns i mitt liv .. Idag har jag inte köpt några cigg skall försöka sluta med detta helvetet som jag bytte min mat emot enormt dumt jag vet speciellt om man har sett sin man kvävas till döds fast det var INTE rök relaterat så håll tummarna att jag fixar detta men mitt snus det släpper jag inte !!! Ha det bäst alla fina puss & kram over and out Delicia

Pro touch Vätskebälte 4 flaskor Svart
behöver ju inte 4 flaskor men .....


Inga kommentarer: