onsdag 3 juli 2013

Congrats my wonderful son .....

Grattis min underbara son du har fått kämpa hårt för att få denna fina plats på Artisten jag älskar dig så otroligt mycket och Pappa & jag är stoltare än någonsin detta kommer att bli så bra så .... Ja Zack kommit in på gymnasiet missade så jätte mycket när Lars låg på sjukhus och senare dog inte lätt för mig att ta sig igenom och säkert tuffare för hans barn ett år xtra han fick gå men nu är det din tur älskade unge och det skall firas med sockerkaka . 

Jobba jobba livs inte roligaste platsen på jobbet men dagen gick förbi och nu närmre semester än igår vid denna tiden och kan bara hoppas att jag får tjänstledigt på Fredag så att jag kan tjuvstarta lite .. Jag bara ler hela dagarna får nypa mig själv ibland ja allt detta underbara händer mig livet är så underbart det kan bli tack så mycket Gud , Jesus , Universum jag tar er alla tack för mitt underbara liv , världens bästa vänner ja allt Tack .....
Inte mycket mer skall göras idag ganska sliten och behöver vila varit stressad ett bra tag och nu har det släppt nu bara njuta massor av kärlek & ljus till er alla over and out Delicia 

Inga kommentarer: