tisdag 16 juli 2013

Tisdag !!

Vaknade för en stund sen herregud jag har sovit till kl 8 yey vaknade av ett bekant ljud ifrån min telefon och fina rader Mmmmm detta kan jag vänja mig vid kan inte mer än säga betuttad det är jag utan tvekan !!! Sommar värmen finns inte i Hässleholm hoppas att den inte har försvunnit helt vill ju ha lite mer solstrålar på min kropp som börjar ju blekna hahahahaha!! , idag skall det bjudas på kaffe får besök av en vän skall bli skoj att träffas har ju lite att ta igen sen sist . Ingen PW idag får vila lite mellan men kanske imorgon skall milen göras och den perfekta rundan finns redan planerad har oxå  börjat läsa en bok som jag fick i läxa ifrån min finaste Marie lite tråkig i början somnade efter 25 sidor men kan nu säga det börja hetta till nu och om dagen nu grå som den är så lär den spenderas i sängen med Christian Grey huset är ganska städad fortfarande så det är skönt att jag inte behöver att känna press på att städa och all min koncentration kan spenderas att läsa denna bok som har diskuterats en del runt om i världen , skönt det var verkligen länge sen jag läste en bok eller hade ro att sätta mig ner och läsa har ju köpte 9 böcker för ett tag sen som väntar på mig i mitt bibliotek kanske nu kan jag plundra mig igenom dessa noga valda böcker jag har köpt till mig själv .. Min beställning ifrån systembolaget har kommit en låda Crabbies undra vem som vill dricka öl med mig i sommar ??? och vin för den delen har ju 2 lådor vin oxå Åsa för böveln varför måste du jobba flera veckor till vi har mycket alkohol att förtära hahahahaha ...Livet är så underbart det kan bli och jag njuter för fulla muggar det trodde jag aldrig för 2 somrar sen trodde mitt öde var att vara ensam i resten an mitt liv tänk så sorgligt det hade varit kan jag se nu när mitt hjärta är full av värme och kan nu se så spännande min framtid kommer att vara , nya vägar framför mig som kändes lite osäkert i början känns bra nu underbart , härligt , vackert är bara förnamnet Tack Gud , Jesus & Universum att ni valde att plocka upp mig jag förtjänar att må bra och känna mig lycklig igen Tack !!!!!!

Ha en underbar dag alla mina vackra massor av kärlek & ljus och pussar & kramar önskar jag er idag // Delicia
Härlig läsning 

fin dag 

fin dag 

these shoes are made for walking

Back n Town 

Nöjd 

Inga kommentarer: