måndag 22 juli 2013

Semester !!

Vaknade tidigt en underbar helg har det varit men även det tar slut finaste måste hem 20 mil här ifrån bor han och två veckor tills vi ses igen lite tungt minsann när allt är nytt och mysigt vill man bara ha det runt omkring sig alltid men så här kommer vi att ha det och det kommer att bli bra mycket sms och samtal hjälper dagarna att gå runt ... laddade har ju ett mål att nå idag fast inte speciellt taggad kan jag säga men när milen var klar lite bättre  kändes det och mör i min kropp kommer inget mer att göras idag kan jag lätt säga .... solen och hello kitty poolen de e allt denna dagen kommer att bjuda på gott med semester ..

Jag har inte glömt bort min Lars fast det kanske låter som det ibland han är ständigt i mina tankar som kan vissa dagar göra så ont att jag orkar mycket lite de dagar och önskar så att han var hos mig men minns oxå de ord ha sa till mig att han ville att jag skulle gå vidare och inte vara ledsen jävla lätt för honom att säga hahaha nej det var det inte det tog nog en hel del mod att säga detta med sina sista döende ord hade han nog detta samtal planerat länge och valde rätt ögonblick att säga det för bara ett par dagar senare så sövdes han ner och vi skulle aldrig mer prata med varandra min hjälte vad jag älskar dig så tacksam att vi hade 20 år tillsammans vilken ära fina Lars ha det så bra i himlen och jag skall försöka ha det bra här på Jorden utan dig puss & kram Delicia

Ha nu en underbar dag alla vackra fina massor av kärlek & ljus jag skänker er Delicia
Tummen upp nöjd med slut ..

Vackert Hässleholms gården 



Mot Malmö näääääää!!!


Kloka ord 

2 kommentarer:

Elisabet55 sa...

Läste artikeln om dig i hemmets journal.Kände igen känslan du hade när din man dog.Min man dog för snart 4a månader sedan i cancer,vi fick 33 år tillsammans.Just känslan att alldrig få en kram eller att kunna prata med honom är hemskt.Nu är jag ensam med en utvecklingsstörd dotter med autism på 18 år.Hon frågar hur länge pappa ska vara död,inte lätt att förklara...

Delicia sa...

Oj 4 månader då är man minsann fortfarande i ett chock tillstånd hoppas att du har mycket vänner och hjälp runt om dig tuff tid framför dig =( så hemskt ja att aldrig få prata , ta på , lukta på ja allt är så fruktansvärt men det kommer att bli bättre jag lovar .. behöver du prata så tveka inte att skriva jag finns både på bloggen & facebook och finns för dig fina du skickar massor av kärlek & ljus sköt om dig Delicia