tisdag 9 juli 2013

Semester dag 2

Var uppe till tolv igår kväll yey kvart över tolv gick ögonen i kors hahahaha uppe nu vid 6 lite sov morgon mina tankar är överallt shit jobbigt att tänka ,grubbla fundera men sån e jag jag undrar om Lars hade levt hade vår kärlek klarat av detta trauma som livet placerade i våra händer ??? Vad hade hänt om Mr.P hade kunnat stanna i Sverige ?? Och nu denna nya person tänker jag bara på allt underbart som håller på att hända mig och ler med hela min själ så spännande det skall bli att ses igen bruka klä på mig tränings kläderna och ut i raskt takt och rensa mina tankar lite men orkar minsann inte detta så de får nu analyseras under täcket framför datorn får se om jag kommer fram med något svar tveksamt hahahaha... Lars var den stora kärleken i mitt liv vi hade ett otroligt vackert liv och älskade varandra djupt denna sjukdom var med oss länge och spökade och mot slutet på något sätt dödade oss båda det var inte lätt att hålla kärleken vid liv men vi gav inte upp , att älska med sin man som kunde knappt andas hade grimma i näsan för att få luft var tufft och jag var rädd många gånger att han skulle dö under tiden men då hade han i alla fall varit lycklig tänkte jag men till slut gick inte en det och våra liv förvandlades till enbart ångest , beskedet att du hade 3 månader kvar att leva kom som en örfil av någon konstig anledning vi båda visste att det fanns inte mycket tid men att få en tid på hur länge du kommer att leva fick mig att kräkas utanför sjukhuset det var nära nu ... Du hamnade på transplantations listan en otrolig ära denna vackra listan men det fövandlades till den hemskaste 85 dagar i våra liv du var sjukast i Sverige och senare sjukast i Norden det är vad Prio 1 betyder din sista tid efter op hade du så många maskiner som höll dig vid liv att jag endast hade tillgång till ditt knä en chock varje dag att se dig så här du kunde inte stängas efter op jag nu kunde se dina inre organ dessa bilder kommer jag att minnas för alltid . Min älskade man om det finns hjältar är du min största hjälte fy fan vad du kämpade för att komma tillbaka till din familj jag kommer att beundra dig resten av mitt liv jag älskade dig så fast jag var dålig på att visa det visa gånger tack för att du har funnits och tack för att du nu finns min vackra skyddsängel jag känner din närvaro ofta och älskar dina små tecken som jag får lite då och då fortsätt med det ..
Mr.P min anonyma älskare kom in i mitt liv ca 20 månader efter Lars död en otroligt spännande man rest jorden runt flera gånger han intelligens är bland de vackraste jag har upplevt han plockade upp mig från marken och fick mig att leva igen efter mitt Zombie liknade liv efter min mans död vi hade det så kul träffades varje helg och jag kunde nu se att ja man kan älska igen efter död , trauma ,ångest och djup depression men en konstant rädsla fanns hos mig hela tiden hur länge kommer han att stanna i Sverige jag gav dig allt P jag älskade och fick så lite respons tillbaka det gjorde mig så osäker oss dessa månader utan dig har varit jätte jobbiga och fick mig att förstå att en ny resa det fixar jag inte efter allt turbulens i mitt liv behöver jag nu stabilitet för att jag och mina barn skall må bra du kommer alltid att finnas i mitt hjärta P och jag tackar dig för allt jag har en vän för livet nu och vänner är det finaste som finns ....
Nya dörrar öppnas och jag tar nu steget till något nytt jag är så tacksam att jag har fixat så mycket och kan med lätthet säga att fy fan vad JAG är bra alla säger Delicia du är så stark jag vet inte om det handlar om styrka eller bara en kärlek till livet jag har fått detta liv av Universum och jag tänker göra det till et bra liv jag förtjänar att må bra fast ja man kan dippa ibland , jag trodde aldrig att jag skulle fixa saker efter Lars död men jag har klarat en hel del saker och jag står efter alla slag nu hoppas jag på en solig skön semester livet känns spännande igen jag har en helt ny kropp med samma innehåll , jag har ett fint hus , ett dåligt betalande jobb , fina ungar , underbara vänner ja livet är fint ............ Ha nu en underbar solig dag alla underbara vackra människor massor av kärlek & ljus till er Delicia

Inga kommentarer: