måndag 15 juli 2013

Monday , monday !!

Vaknade vid 05.30 pip matade galna katterna morgon kaffe checka läget på facebook och bara njuter av att inte behöva ta på sig arbetskläderna andra semester veckan är nu igång så jag vänder mig om och somnar igen vilken lyx att kunna göra så ....... lite planering min uppfart är av behov att rensas ogräs och hade kanske behövt min PW men chillar en stund till under täcket och lyssnar på Daughtry fått den skivan på hjärnan så bra såg dem i Stockholm förra året ljuvligt band. Små rader ifrån dig får mig att le med hela själen jag njuter för fullt av allt som händer mig och tycker att livet är helt underbart och allt känns så rätt <3 
Måste dra mig upp och äta lite frukost ta min näve piller så att dagen kan komma igång , beställa en klipp tid känner mig lite wild & crazy tappar så mycket hår efter op så att jag tänkte kanske klippa av det lite fast jag hade bestämt mig för långt hår men va fan det växer ju ut igen har fått lite mindre ansikte efter all vikt som har trillat av min kropp vi får se vad Lena kan hitta på hon e duktig på att trolla med hår . Joel kommer hem idag han har varit borta hela helgen hos en vän skall bli gott att se min pussgurka saknar dem när de inte är hemma får väl laga något gott han skall ta hem en övernattnings kompis undrar vad jag skall hitta på ?? Rundan nu planerad i mitt huvud undrar hur många km den kan bli nä nu ut och ladda energi så att jag kan ut på min uppiggande PW ha en fin dag alla fina människor ...
Energi på flaska mumms !!

Inga kommentarer: