tisdag 30 juli 2013

Tisdag .........

Upp och hoppa mycket tidigt titta ut nej blir ingen PW regnar som attan ute tror att jag stannar inne då får ta tag i tvätten och lite sånt smått och gott varit extremt lat ett par dagar för mycket ser jag när jag tittar på allt stök inomhus , Hannah flyttar denna veckan och det ser lite ut som bara den på Torsdag går flyttlasset till hennes första egna lägenhet spännande . Skall nog köra till Kristianstad och hälsa på Maria & Daniel och barn som är i Skåne denna veckan de bor annars i Göteborg men är på gokart banan sonen Max är mycket duktig gokart förare  då får man passa på att hälsa på sina fina vänner , tvätta bilen och dammsuga förberedda för min road trip nu på Fredag lite nervös men skall nog hitta hem till hjärtat sista helgen på min semester kommer att spenderas hos honom längtar och skall bli skoj att se hur han bor ........ Ja denna semester har gått förbi snabbt men så skön semester jag har haft kan inte klaga alls mycket sol, vila, bad , skratt ja helt underbart är jag taggad att jobba ett år till innan nästa lång ledighet nä det vet i fan men vad gör man ?? Får längta till helgerna , mini resorna som planeras .

Hej min Lars länge sen jag skrev till dig kan bara hoppas och be att du har det bra där du är , skönt att märka din närvaro igen du har hållt dig borta länge eller har du haft annat att göra tack för att du har funnits i mitt liv och att du har älskat mig som din största skatt i alla dessa år du var en fin man och det har varit en stor ära att vara din fru , tänker ibland på varför livet tyckte att din tid på jorden skulle vara  begränsat du berörde för fullt och din uppgift var klar antar jag får jag tänka för att det skall kännas lite enklare , vi klara oss bra men det ser du ha det bäst finaste ängel XoXo Delicia

Inga kommentarer: