fredag 25 mars 2011

Brandövning !!

Idag hade vi brandövning på jobbet friska upp minnet lite hur man skall släcka eld med släckare och brand filt sen se en film om hur snabbt det tar för en brand att övertända ett rum ja nu minsann skall brandvarnarna upp och pulversläckare och filtar köpes , jag har 4 st brandvarnare som Lars har köpt för flera år sen nu skall de upp jag lovar det kan ju rädda våra liv .....

Ikväll blir det Party med pinglorna ett tag sen skall jag säga e inte riktigt på hugget  men det är jag ju aldrig måste nog vara världens tråkigaste människa , jag trivs bäst hemma och har varit bunden hemma i många år så att det är nog tufft i sig att bli social igen , jag laddar med chips och loka innan kvällens alkohol intag =)

1 kommentar:

Therése L sa...

Hoppas du får en underbar kväll!! För det är du värd <3

Kram
Therése