måndag 28 mars 2011

Stor Seans i Höör !!!

Igår blev det väldigt hastigt bestämt att jag följde med på en seans trodde nog inte att Lars skulle visa sig men vem vet , jag ville tro att min man skulle stå och ta plats och inte släppa in någon annan ande men så var inte fallet  kvällen var intressant ändå , när allt var slut frågade de om det var någon som vill fråga något jag trodde att jag skulle fixa dessa frågor med nej Delicia brast i gråt och fina Medium flickan sa att det var nog bättre att jag skulle ha en privat sittning det var nog för tidigt för Lars att ta kontakt när det var så mycket folk älskade man det är så orättvist detta som har hänt oss jag saknar dig så och längtar tills jag kan känna mig lycka igen jobbigt att vara ledsen i själen =(
Idag har jag jobbat heltid för första gången sen Augusti och det skall jag säga ajajajaj mina gamla fötter ligger lite och slappar sen iväg till brottningsträning med Joel  , synd  att man måste jobba bort sitt liv med sånt är ju livet jobba, sova , äta , stressa , stressa,  stressa . Så kom igen nu postkod lotterriet kom till mig så kan jag sluta jobba så att man kan kanske jobba med något idellt   som donationsregistret eller rikförbundet för lever sjuka mm det finns ju massor av intressanta saker att göra för i tiden ville jag jobba med AIDS sjuka i malmö men det kunde jag inte för att det var ju utan lön jaja vi får väll se vad ödet har för mig ha det gott va rädda om varandra kram Delicia.

Inga kommentarer: