tisdag 1 mars 2011

Tack Alla!!

Måste börja med ett tack till ALLA som funnit för oss från alla håll o kanter det är så många så att jag kan ju inte börja skriva namn , men utan er alla hade inte denna dagen blivit så bra som det blev nu är jag sådär härligt fullav kärlek igen är lyckligt lottad att ha så många underbara människor i mtt liv och tackar verkligen för allt ...
En person med namn måste jag Tack via min blogg och det är du underbara Pebbles Tack vackra fina flicka som gjorde Lars begravning det det finaste begravning jag har varit på visste inte hur dagen skulle se ut men så fort vi öppnade dörrarna till kyrkan då visste jag att det skulle bli perfekt underbart vackert och jag vet att Lars var med och mös hela tiden så tack kära du och det var inte bara jag som var imponerad du har talang tösen du är min IDOL love ya!!!!!!!
Tack kära Präst ( Ubbe )för att du gjorde det så avslappnat vackert hela cermonin kunde inte ha blivit bättre du hade gillat min Lars och han hade bara gillat dig men jag är än en gång övertygad att min man godkände sin egen begravning =)
Det var trångt i huset men det flöt på så perfekt och det blev en massa gott över trodde att det skulle ätas mera gott så någon bantning blir det inte denna vecka och inte nästa heller Tack Caroline och Camilla för att ni skötte marktjänsten det var jätte gulligt av er att slösa en semesterdag på oss Tack!! så nu vet jag att 65 personer får plats på Svartmanngatan nästa gång vi slår på stort ..
Tack Micke för Gravlyktan du gjorde utav kärlek till Lars en cylynder ifrån en Harley Davidsson Pan Head hoppas det blev rättstavad men skit samma den var klockren Lars ler ifrån himlen och du har en skyddsängel alltid med dig skött om dig Micke och var rädd om dig livet är skört och vackert älskar dig vännen <3

Jag hann inte prata med alla men tack för att ni kom och gjorde denna jobbiga dag till en Vacker dag full av kärlek och minnen Lars hade älskat att vara fysiskt närvaro men nu finns han i alla våra hjärtan för alltid <3
Så tack alla underbara vackra människor som finns i våra liv vi hade inte fixat allt utan alla kärlek till er alla

Tack kära Lars för att du valde mig till din livskamrat , jag kommer att sakna dig för alltid och vara tacksam för våra år tillsammans jag vet att du är mycket nöjd med dagen kände din närvaro hela dan så mysigt fortsätt med det älskling . tillsammans är vi starka har jag sagt i så många månader och så e det min kära. Love you now and forever din Delicia

2 kommentarer:

Eva Andersson sa...

har följt din blogg hela tiden Lars har varit sjuk.
Beundrar dig för att du hela tiden kan se ngt bra i det hela även om allt har varit svart.
Önskar dig all lycka i framtiden.
Tro på dig själv i alla lägen för du är stark.
Lars är trots allt alltid med dig i ditt hjärta.

Apotekaren sa...

Lars finns alltid med dig gumman, han valde bara en annan väg att fortsätta tillsammans med dig...
Du är så stark, så underbar & så fantastisk som tagit dig igenom detta Delicia!
Lycka till i framtiden! <3