fredag 18 mars 2011

Fården e nu på gården !!!

Lilla bilen är nu färdig självrisk 4000kr yey!!!! men skönt att nu komma iväg när man vill utan att behöva tigga skjuts. Saknar dig mitt hjärta som vanligt ju mer jag tänker på allt detta som har hänt oss så slår verkligheten en i flabben och det gör så ont känns som om jag har en kniv i hjärtat ååååhhhh så ont det gör att du inte finns kvar på jorden min vackra man hur skall jag fixa detta. Hoppas att ni har det bra i himlen mina godingar <3

Imorgon skall jag träffa tjejerna på stan vi skall till glitter och köpa glitter till festen nästa vecka tema Oscarsgala skall bli kul och på Söndag skall jag träffa Monica & Pigge som oxå har stora förluster i bagaget och dricka kaffe är lite pirrigt men kommer samtidigt att bli mycket givande det vet jag bara , så helgen kommer att susa förbi som vanligt ..

Inga kommentarer: