torsdag 17 mars 2011

Torsdagen den 17/3 2011

Min bil har varit borta hur länge som helst undrar om jag får tillbaka den , gud vad man kan vara handikappad utan bilen  hade behövt handla lite mat. Det är kallt ute som bara den fryser så att man kan tro det är 20 minus ute snälla vår kom nu värm min trötta slitna kropp ge mig energi att orka med mitt trasiga liv , jag saknar jag sörjer jag är tom utan dig min älskade hur skall jag få ork att gå vidare????Jag är rädd som aldrig förr rädd för att misslyckas med denna utmaning som livet har givit mig änka med hus och barn , jag vill inte vara utan dig Lars jag vill INTE !!!!!!!!

Har beställt tid till urnsättning 28/4 - 2011 skall det bli =(

1 kommentar:

Sari sa...

Jag lider med dig. Men en dag ska du åter få glädje och lycka i ditt liv igen.Fan vad livet kan behandla en orättvist...