tisdag 15 mars 2011

First day at work after you left .....

 Kl 7.30 första arbets dagen börjar skall bli skönt att komma tillbaka till mina underbaraste arbets kamrater på jorden utan er hade denna kampen varit svår för mig att ta mig igenom  det skall ni veta så det var skönt att träffa alla igen =) , jag skulle gå egenom mailen 90 st oöppnade kastades och uppdatera närmst anhörig jag du mitt hjärta du är ju inte det längre då brast jag usch det var jobbigt att ändra så min syster och min dotter är antecknad som mina närmst anhöriga .
Kul att plocka igen trodde att det skulle vara svårare att komma in i det hela men nej då det gick som på räls snart springer jag i 190 och allt som vanligt igen på jobbet .

Idag är det 2 veckor sen vi begravde dig känns som mer och 7 veckor sen du dog helt otroligt vad tiden går snabbt förbi en hinner knappt med på karusellen , jag älskar dig min Lars varför hände detta oss vi som hade så mycket kvar i livet men om jag skall tänka så blir det bara jobbigt men man kan ju undra varför våldtäksmän och mördare får leva och andas och ditt vackra liv slocknade alldeles för tidigt men tack för de åren jag fick min älskade ..  jag är helt slut efter 3 tim och 45 min arbete får nog vila lite innan grabbarna kommer hem

1 kommentar:

Helena sa...

Det där var min kusin Elin som skrev när jag låg och väntade på min lever!=)

Skönt att ha första dagen avklarad! Varma kramar