lördag 26 mars 2011

Så Trevligt !!

Träffen igår var så jätte trevligt tack fina pinglor för en underbar kväll med god mat och sällskap , tittar ut igenom mitt fönster och ser att dagen ser underbar ut men jag tror att jag ligger en stund till i min säng och slappar jag får nog städa lite inomhus tror jag idag , jag saknar dig idag min underbara men det är ju inget nytt mitt liv av saknad är en obeskrivlig tomhet .
Men jag har mina barn tack och lov , vårt fina hus som min man har renoverat med kärlek som fyller vissa tomrum i mitt hjärta .
Hannah jag är stolt över dig Lars också kan jag säga du läser till vårdbiträde på dagarna jobbar på kvällar att sälja erotikparty du får 100 kr per bokning och du slavar med att ringa folk och förtjänsten är inget , du har kommit på reservlistan på mitt jobb hade varit kul om du fick ett jobb där och skall ha telefon intervju på Gröna Lund duktig tjej jag hoppas att du får ett jobb snart så att du kan få en inkomst ..

Jag saknar dig min älskling tycker att det är så orättvist att du fick lämna jorden och hoppas att du har det bra där du är kom gärna och hälsa på mig jag vill känna din närhet och se dina tecken jag tror att jag är klar att ta emot dig och hade inte blivit rädd , skall boka tid till ett medium snart och se om jag får kontakt med dig och det hoppas jag verkligen på och jag hoppas oxå att kunna utvecklas så att jag kan ha en kontakt med dig på andra sidan , du busar med barnen det säger de ofta tänder och släcker lampor och andra oförklariga ljud fortsätt med det älskling vi saknar dig så <3


Inga kommentarer: