onsdag 16 mars 2011

Onsdag !!

Hejsan min älskade jag har inte gjort annant är gråtit och plockat läkemedel på jobbet idag jag saknar dig enormt min älskade vill bara prata med dig lukta på dig ,känna din närhet jag vet att jag skriver detta varje dag men känns så otroligt konstigt att du inte finns hos oss längre jag hoppas att du visste att jag dyrkade marken du gick på och var lycklig varje dag , synd att denna otäcka sjukdom kvävde inte bara dig men hela vår familj och jag kämpar fortfarande att hålla huvudet ovanför vattenytan .
 Det är så mycket som skall betalas så att jag hoppas att det finns pengar över att ha som en buffert men det ser lite mörkt ut jag bara hoppas och ber att vi fixar allt min älskade vi har ju inte dina kloka råd längre =( 
Jag skall ringa till patient nämden idag tror jag skall nog börja mitt krig mot CSK äkliga stället som den misskötte  dig min älskade synd att jag inte anmälde när läkaren frågade om vi skulle anmäla men nu du skall de få och hoppas att aldrig någon annan skall behöva vara rädd som du var för dem och dina sista ord till mig och Hannah var ring Göteborg de dödar mig här uppe innan du sattes i respirator känns nu efter din död nu förjävligt förlåt Lars att jag inte gjorde mer men var i chock själv att man kunde bete sig så illa mot patienter men vi ringde Göteborg och de kom och räddade dig ifrån helvetet i skåne . Jag skall kriga för dig älskling jag lovar .

Kära Gud ,Jesus ,Universum hjälp oss klara våra motgångar ge oss energi att ta en dag i taget ,tack för lånet för min fina man som du nu har var rädd om honom , tack för våra barn ,vårt fina hus och goa katter, tack för att jag har ett jobb  och vår hälsa Amen

Journaler är beställda och tid på patientnämnden nästa vecka nu börjar det !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej D!!!Tänker på er såå mycket..Vad skall jag säga..---
KÄMPA PÅ!!! Kram Tille