tisdag 8 mars 2011

Tisdag !

God morgon Lars mitt sorg arbete har satts igång som bara den och det går inte bromsa på något sätt =( det är 5 veckor sen du dog men oxå bara en vecka sedan begravningen ,skall plocka lite här hemma sen kanske ta en tur till jobbet över lunchen om jag orkar .
Min nya I phone är beställd skall bli skoj tror jag ,min syster fixade allt med beställning tack kära du jag själv är ju inte betrodd att äga en telefon pga betalningsanmärkningar som är betalda nu men lång historia lite pinsamt med vad skall jag göra måste ha en mobil ,jag sa till Tre att jag har fått ta över alla abononmang i huset utan just hos er lite tramsigt ni ser att våra räkningar har alltid blivit betalda ,men de har sin policy så då får jag nöja mig med det telefonen kommer på posten snart och då kommer allt detta vara som bortblåst =)
Det är brottning i helgen skall bli skoj skal till Falköping och sova på luftmadrass bruka vara jätte kul men jag är lite ostabil i mina känslor just nu så antagligen kommer jag att ha jätte trevligt eller böla hela helgen hoppas att jag skall kunna få tillen träff med en tjej som jag har träffat via bloggen som har stöttat mig enormt genom denna resa , hennes man fick ett nytt hjärta och överlevde .. helt otroligt att det kan fungera egentligen ,men Lars skulle ha 2 organ vilket gjorde hela historian mycket mer komplicerade men de klarade det och vi såg med egna ögon hur dessa vackra organ gjorde en enorm nytta som snabbt vände till en katastrof som ledde till DÖDEN ,men är tacksam att de testade på min man gav honom en chans till att leva och det kunde faktist ha fungerat =)

1 kommentar:

Anneli sa...

Gumman hoppas ni får en underbar helg och försök att njuta lite grand. De är ni värda om någon.
Kramar tiller