torsdag 24 mars 2011

Vilsen !!

Hej min älskade fattar du vad jag saknar dig att mår så här är så fruktansvärt jobbigt och inatt saknade jag dig som värst jag tror inte att jag har gråtit så hårt och länge på hela tiden av denna sjukdom och nu efter din död , jag försov mig i morse kom precis i tid gillar att vara på plats ett tag innan sen så fort jag kom in igenom dörrarna då brast jag igen denna  berg och dal bana av känslor är så jobbigt och kommer ju vara en tid framöver vet jag nu , jag undrar hur du har det i himlen ?? det borde ju vara bra jag har ju inte hört annat , det finns ju en låt alla vill till himlen men ingen vill ju dö och det är ju konstig för om det skall vara så jäv..... underbart då hade ju alla velat dit som att åka till Tailand nä jag hoppas att du har det bra i alla fall , jag har det bra eller vi har det bra men saknaden är grym du var ju bara 47 år vi skulle göra så mycket min älskade , som vi längtade efter att älska utan syrgas slagar och andnöd , åka iväg på weekend resor bara du och jag och nu är det bara jag älskade Lars jag saknar och jag sörjer så att det gör ont i själen =(

Skall till Patientnämden idag och anmäla allt som har blivit fel under alla

årens lopp du får hjälpa mig Lars detta kommer att bli jobbigt att ta fram allt igen men jag måste för både din och andras skull , aldrig mer skall den ångesten vi fick gå igenom skall någon annan få uppleva



3 kommentarer:

Helena sa...

Oj våfflor som är så gott!! Ska vi äta imorn med=)
Hoppas att det gick bra hos patientnämnden! Kramar

Anonym sa...

Tänker på er som stod ut med alla besked och jobbiga stunder. Tror Lars har det bra i himlen han följer varje steg du tar. Ni är starka!
http://ettlivutanluft.blogg.se/

Linda S sa...

Glömde skriva, har en pappa som lever med KOL och lite till, inte riktigt så dålig som Lars var men det börjar gå neråt! Blir alldeles varm när jag läser hur stark du och dina barn är!