torsdag 10 mars 2011

Packa ,Plocka ,Päsa!!

Godmorgon mitt hjärta imorgon skall vi till Falköping du har inte varit med de sista 2 åren och kommer aldrig mer följa med oss ,jag saknar dig mycket idag är väll som varje dag en stor tom saknad .
Killarna kommer att ha det lite tuffare iår de har gått upp i åldersklasser Zack ungdom och Joel pojk sen blandat med en  massa känslor , vi hoppas på en bra brottar helg i alla fall ..

Csk har just kommit och hämtat deras syrgas koncentatorer sköt att bli av med skiten inget spår av sjukhus i vårt hus , det var en jobbig tid för dig mitt hjärta synd att du inte fick andas med din nya lunga vilken härlig känsla det hade varit för dig att kunna andas djupa långa andetag utan slangar och annan hjälpmedel .
Boxer abonomang fixat , bankpapper fixat (hoppas på pengar snart) mycket pappers arbete efter ett dödsfall det kan jag lätt säga och det kommer säket mer ,

ringde en kille idag om gravstenar jag trodde att det var dem jag har redan beställt ifrån och började babla om stenen men detta var ifrån ett annat företag , han tyckte att jag hade varit snabb med att fixa allt men jag sa till honom att han var nog lite lånsam de andra bolag skickade brev  en vecka efter dödsfall så vill killen ha kvar sitt företag då får han vara mer på hugget konkurensen är ju stor .
Jag skall strax ut och cykla i det fina vädret ser inte fram emot det men skall försöka hämta min iPhone vilket oxå kan bli svårt ,min syster står som borgarnär på mitt abonomang skall nu hämta med en avi med systern namn och min adress på skall bli intressant Olivia bor ju i Stockholm ??????? kan bara hålla tummarna och hoppas på att personalen på Kvantum är på gott humör men risken är ganska liten ...
Tar tillbax allt jag skev om Kvantum tack till dig i kassan idag , nu skall jag få igång den här otroliga fina telefon som mina barn övertalade mig att köpa har laddat upp med snus , läppglans och loka jag är redo !!!!!

1 kommentar:

Anneli sa...

Hur gick de med att hämta din nya lur..Kvantum är ju kända för att vara svåra.Inget vidare väder i dag gumman men snart är de vår på riktigt och vi kan ut och gå tillsammans.Kramar till er och ha nu en mysig helg