onsdag 2 mars 2011

Dagen efter !

God Morgon min älskling jag känner mig lite tom idag att nu är det så definitivt  att du begravdes igår men finare kunde det inte ha blivit lite nöjd med det hela , Hannah och jag skall till din grav och ta kort på ala fina blommor som du fick min kära och lämna din fina Harley lykta ,skall vara hemma 2 veckor till sen skall jag börja jobba det blir nog bra kan sova en del när barnen är i skolan vila ut kan vara bra . Jag kan bara säga jag älskar dig min underbara tack för att du har funnits <3

4 kommentarer:

Helena sa...

Perra heter Fredriksson så det är inte speciellt orginellt egentligen=) Nej,, vi är inte gifta men om vi nån gång gifter oss så kommer han antagligen oxå ta mitt namn=) Isa kommer oxå få byta efternamn! Jag gillar namn med en historia!!
Va skönt att ni fick en fin begravning!

Delicia sa...

lite bilder tagen idag men de blev lite stora , vet inte hur man gör dem mindre =)

Helena sa...

Men så vackert! Tår i ögat<3

Delicia sa...

Ja jag valde en fin plats till dig älskling ,nu skall vi bara ha din fina gravsten lite singel ,och en kruka men en växt och en massa annat Hannah och jag har kollat gravplats inredning idag och jag måste såga bling bling det skall du få fats jag vet om att du gillar det på annat sätt =) Älskar dig min soulmate