fredag 11 mars 2011

Falköping

Idag skall vi till Falköping och brottas jag vet inte om jag är så sugen men vad gör man inte för ungarna min kropp vill bara sova sen skall jag börja jobba på måndag snälla Gud hjälp mig få kraft att orka med allt detta som kallas livet . Är så tom i kroppen efter dig min älskling ,skall strax till maxi och handla så att vi har lite tilltugg med oss o helgen en mamma till en av Joels klass kompisar kommer och hämtar mig bilen är fortfarande på verkstan.
Nu har jag packat allt tror jag Jonas kommer att får en chock när han hämtar oss men så en det 2 stora lufftmadrasser ,sovsäckar , brottarväskor ,min weekend bag ,mat mm vi är ju 4 st det tar en del plats jag är trött och har lite kristall känning åksjuktabletterna är nerpackad hoppas att jag piggar på mig I am sick and tired och being tired =(

1 kommentar:

Anneli sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll och att gummi madrassen håller luften. Kram till er alla och önskar grabbarna en lyckad tävlingshelg