söndag 6 mars 2011

Vacker Vår dag !!

Jag bestämde mig att ut och rasta fläsket och min trasiga själ få lite energi av denna underbara vår , träffade Joels
klasskompis mamma på vägen tack för pratstunden , jag saknar dig min älskling tänk att det är nästan 5 veckor sen du dog kan inte förstå att tiden går så snabbt förbi en, min underbara vackra tack för att du har funnits love you now and forever <3

Har nu slabbat av golven skönt att ha det rent omkring sig. Tack för all städ hjälp älskade Marie att du hjälpte mig att rensa ut allt och skurade mitt hem med kärlek du har hjälpt mig hitta harmoni i mitt hem , skall laga taco gratäng  och sallad efter duschen skall bli gott , senare ikväll får jag till Statoil och tvätta bilen den skall på lagning efter den for ner för uppfarten för ett par veckor sen , förlåt Lars jag vet att du tycker att det är billigare att tvätta bilen i såna tvättbåsar men jag gör det nästa gång jag lovar !!!

Inga kommentarer: